God morgon världen!

Här har nåt skett som jag aldrig tror har hänt. Jag är uppe före lilla S som sover så sött, jag hör hur hon snarkar ända hit.
Ska snart väcka henne då det idag är dags för babysång i den närbelägna kyrkan. Fast jag undrar hur det kommer att gå.
Igår var vi på ÖF (öppna förskolan) och efter den lila sångsamligen på ungefär 6-7 sånger skruvade alla barn betänkligt på sig och ville leka. Ss hur det då ska gå med en hel timme vet inte jag. Antar att vi kommer att bli varse om det.

Nu vaknar min minsta sessa, ger er gårdagen sovande prinsessa som nu framgångsrikt kan peka ut lampor och säga TITTA!





Har ni dett nåt vackrare barn??? Mammas och pappas lilla älskling ♥

(men luggen är kvar än, enligt omröstning på facebook så verkar de flesta tycka att den ska få vara kvar...Vi funderar ett tag till)

Ha en bra dag alla! Nu ska vi ut i spöregnet  *gruvar mig redan*

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0