för 10 år sedan

Var resterande världen i chock över terrorattacken mot USA. Själv hade jag annat i tankarna vid den här tiden, klockan 21.10 fick jag min förstfödde på bröstet, och efter en timme var han fortfarande nyföddhetsrosig, lite bloddoftande och alldeles alldeles underbar. Tänk vad tiden går fort!

Nu är han min stora S, självgående och duktig på de allra flesta sätt och vis. Fortfarande mammas "lilla" pojke men det verkar som om det är nåt barn fortsätter att vara hela livet. Alltid lite mindre för en själv som förälder än för resterande omgivning.

Han börjar blir svår att köpa present åt, så vi har varit fantasilösa på ett sätt och gett honom pengar att handla något för. Tillsammans med fler slantar har det nu blivit en ganska rejäl slant och i morgon har han önskat att åka till Stadium/Intersport för att köpa ny hockeyhjälm och några speciella Adidasbrallor han länga suktat efter. Han kommer ju att lukta gott i alla fall då han självklart tänker ha på sig sin nya deo, Puma Jam och känna sig hipp i sina nya Björn Borg kallingar *sötisen*.

Bjuder på en bild från hans tidiga ungdom - håll tillgodo!



Och så här fin är han idag - ni fattar att jag är stolt va?

Nu är det dags att krypa till sängs. Jag laddar för ännu en trälig natt med lilla S som helt plötsligt tycker det är bäst att matvägra på dagarna och sedan vilja ha välling och sällskap på nätterna. Om vi säger så här - det kan hon fetglömma!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite sent ute, men hälsa grattis till storkillen från alla oss i Storuman =)

Kram <3

2011-09-13 @ 08:22:45
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Ojet

klart jag fattar att du är stolt!



han ser rar, snäll och söt ut.



mysig bild.

2011-09-16 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0