ny kategori - 28 dagar

Eftersom jag inte kan ladda upp nån mängd med bilder pga begränsningar i bredbandsavtalet, eller nåt av det som jag hade tänkt att den här bloggen skulle handla om så får det bli en ny kategori ett tag framöver.
Inget nyskapande, men men, så här får det bli.

Jag kör igång rakt av med

 DAG 1 - En bild på mig själv och 10 fakta om mig



Bilden tog jag själv i våras alldeles innan vi åkte iväg för att se Melodifestivalen.

10 saker du kanske inte visste om mig:

1. Verkar bli kortare med åren, växer som ko´rompa - neråt!

2. Är en nattskata och har väldigt svårt att gå och lägga mig som folk.

3. Skriver alltid inknappningsdatumet på avin när jag betalar räkningar och sparar den minst en månad.

4. Har bytt stötdämpare på min första bil alldeles själv (men med ENORM kunskap/verktygsassistans av "min andre man")

5. Sover med duntäcke och pyjamas sommar som vinter. Även om det är 30 grader varmt.

6. Läser när jag lagar mat, gärna deckare.

7. Har fobi mot långa tånaglar - huvva så äckligt!

8. Gillar ordning och reda men är fenomenal på att dra fram.

9. Vill nån gång åka på utlandstjänst som syrra med ex.vis FN eller Läkare utan Gränser.

10. Börjar komma lite överens med tekniken och blev himla glad när jag lyckades impa på sonen med mina briljanta kunskaper häromdagen.



Det var idag. Nu ska jag brotta ner mina stora barn i sängarna, de vill aldrig komma in på kvällarna nu när det är varmt och massa nya kompisar tinat fram!
Sen är det ju Grey´s Anatomy och det kan man ju inte missa!

                 sov gott alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0