Nu har jag rörligt bildbevis!

Först fick jag en vanlig bild på att hon kan sitta själv utan stöd (inga kuddar som skydd heller), frustrerad som attan över att hon såg katten men hon hade ju ingen aning om hur hon skulle ta sig dit! Så hon satt bara och Oooh ´ade utan att ta sig nånstans.
 
Sen sekunden efteråt så tippade hon och kunde då snabbt som attan kravla sig fram till katten som låg och sov 1,5 meter bort och först ta ett rejält grabbatag i pälsen rakt över ryggen. Katten i fråga bara blinkade till och -"jaha...det var den lilla människan...".
Och sen var boxningsmatchen i gång. Fast det var en snäll match. Jag tror inte Neffi visade klorna en enda gång utan buffade mer tillbaka med tassarna och höll sig undan precis tillräckligt för att slippa bli ryckt i pälsen.

Filmen finns på facebook om du är min kompis ;-)

Ha en nice kväll.
Själv ska jag sätta mig med kompletteringen av uppsatsen.
Ska även läsa på lite mer om arbetsplatsen jag sökt ett jobb på och dit jag ska på intervju på onsdagmorgon. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0