jaja...lugna ner er...

har förstått att det finns de där ute som tycker att det börjar vara dags att uppdatera bloggen och att visa bilder från bl.a dopet.
Till er kan jag meddela att jag NÄSTAN lyckats flytta över alla bilder från den gamla datorn till den nya och att jag NÄSTAN kan uppbåda tillräckligt mycket energi till att leka med lilla S idag.
Så det kommer i sinom tid. Den som väntar på nåt gott....yada yada yada...

Älsklingen tog bilen i dag, min första spontana tanke var "vad oekonomiskt" men nu- HALLELUJAH! - det innebär att han kommer hem fortare!

För nu räknar jag minuterna med en uttråkad liten S i famnen.
Orkar inte.
Förkylningen from hell, bara så där. Why?
Jag har inte tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0