www.gobbit.se




En hemsida med massa fina smycken och fina texter. Faktiskt en släkting till mig som har det så HANDLA vetja!
Funderar på att så småningom köpa mig ett nytt namnhalsband med alla mina  ♥ ♥ ♥ på
stora S, O och lilla S.


Just det här är ett av mina favoriter.
Snyggt men inte pråligt som åsnan säger i Shrek ;-)



Så jag fick mig ett sånt av älsklingen!

Jag bytte ut remmen som följde med till ett vanligt halsbandskedja då jag inte är så mycket för när det dinglar för mycket. Jättesnyggt på andra men själv känner jag mig bara fånig.
Och jag vill ha det på mig jämt!
Har faktiskt bara tagit av mig det en enda gång och det var nu vid lilla S förlossning då jag skulle in på operationsrummet.

Just den här texten såg jag första gången på en av mina tanters vigselbevis från 1938 som hon hade uppsatt ovanför sängen.
Och det är ju det ett förhållande till mycket handlar om - att hjälpas åt och finnas där för varandra. Och att jag hade nämnt det här, när vi hade nyträffats, sånt kommer han ihåg min älskling ♥.

Och attans vad han vinner poäng! ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0