Sorgen är stor!!!                         ...

img_8280 (MMS)

Sorgen är stor!!!                                                                 Lilla S har inatt börjar nöta bort sin fina kalufs :(.                                                                                            Idag städar/rensar vi storasyster O's rum. Herregud vad mycket skräp hon har! En sopsäck hittills och ändå rensade jag före jul...                                                         Ha en bra dag! Ska ge mig på datorn sen idag, den bara stänger av sig, we don't fatta nåt!                                                                 (men ingen av oss är å andra sidan kända för våra tekniska förmågor...)


Kommentarer
Postat av: Martina (lillasyster alltså)

Sötis - så blir det när man ska utforska världen genom att vrida huvudet fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.



Här tog det hus-i-h-vete när A såg att jag kastade en teckning. Hon skulle bara veta vad som händer när hon är på dagis... Just nu är det mycket klippa och klistra. Då blir det grejs att slänga...



I övrigt så väntar vi på V's första kryp samt har börjat förbereda A för övernattning hos er nästa vecka. Kram

2011-03-21 @ 15:41:37
Postat av: ia

Jag kör stenhårt med "Jag kan inte hålla reda på alla dina prylar"

Funkar till både barn och män...har jag hört...

2011-03-22 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0