Puh!

Dopet avklarat med glans. 1000 TACK till ni som var här! Maten räckte och nu känner jag mig matt!

Svärfars och Älsklingen och lilla S tar en prommis, själv tar jag mig en tuppelur. Känns just nu som om jag inte ens orkar gå till hissen.

Bilder kommer senare. Sis fick vara fotograf men pga vår dataproblem så gick bilderna inte att tanka över till vår dator. Jag är ändå för seg för att pula med nåt sånt nu.

Kvarvarande av helgen händer detta:
  • cykeltitt och ev köp till O
  • Städa undan
  • sortera tvätt
  • äta rester från dopet

Om jag orkar...
  • sortera alla bilder i datorn
  • bränna över dem till cd
  • vara trevlig...

Oohhh vilket flashigt liv jag lever!
Men jag vaknar bredvid min älskade och oftast inte av väckarklockan utan av lilla S joller. Morgonsolstrålen!
Och i morgon börjar storbarnsveckan - längtar redan efter  ♥mina gryn♥ fastän de var här igår.

Kommentarer
Postat av: Martina (lillasyster alltså)

Tack själva för ett mycket trevligt dopkalas! Bilderna kommer på onsdag, tillsammans med mina gryn som du får förtroendet att ansvara för. Jag är helt lugn - int schwält dem ihäl.



kram

2011-03-27 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0