Jag planerade att göra ett inlägg per dag ...

Jag planerade att göra ett inlägg per dag men det har ju fallit som en ölfull Lill-Babs. Dagen har tillbringats hos svärmors gamla kompis i finhooden. Vi har proppats fulla med smörgåsar med bortskurna kanter, tårta och rödvin. Himla trevligt måste jag säga som njöt till fullo i det solvarma uterummet. Åker gärna dit igen för jag fick med mig 2 pelargoner hem :-) Dagen som är kvar innefattar handling inför dopet och slappa. Inget på tv mig veterligen så man kanske kommer sig i säng vettig tid. Planerat tv-tittande mellan 21-22 brukar ALLTID fallera, blir 21 och framåt, tyvärr. Shit vilken dålig karaktär jag har! Med både tvtittande och alkoholintag (men det låter värre när man säger alkoholintag än vinsippande - varför det? Tell me please!) Men tur att jag har en svärfar som kör så jag fick sippa wine för jag gillar det. Känns....lyxigt. Tjoflöjt på er *kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0