hur gör man tro?

Tänkte att jag skulle ge mig på det här med bloggande. Kanske inte i kommersiellt syfte utan som nån slags dagboksversion.

Tiden rusar ju fram och det känns som om jag åtminstone inte hinner memorera hälften!
Förr brukade jag skriva nåt i kalendern allt eftersom men nu, när man är så teknisk *hahaha* och använder sin iPhonekalender så blir det ju inte så ofta den där lilla anteckningen görs. Tyvärr.

Stina är redan 3  månader och det enda nästan jag kommer ihåg från hennes tidigare månader är att hon log första gången på julafton.
Och HUR svårt är just det att komma ihåg?

Så Sara, http://smileysara.blogg.se/ , var beredd på att assistera! ;D

Välkommen till mig!
♥ S.O.S - livet ♥

S.O.S   <3 Sakarias   <3 Otilia   <3 Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0