Gröna plättar

Så var det måndag igen. Var tar veckorna vägen egentligen?
Det är +-grader varje dag nu - även om det blåser riktigt kallt - men VÅREN ÄR PÅ VÄG!

Idag vinkade vi iväg älsklingen medans vi sov. Eller, JAG sov, vad lilla S gjorde har jag ingen aning om :-)

Var uppe på sjukhuset för att kolla enkätsvar till vår studie och träffade då barnmorskan som förlöste lilla S. Hon kändes fortfarande så där stabil och mysig så jag berättade att vi hade bestämt att föda under hennes pass så fort vi träffat henne och att vi var väldigt tacksamma för hon och hennes kollegas support. Utan dem hade den inte blivit lika bra som det blev.

Och som mammaledig så badar man ju i ledig tid *eehh?* och idag hade Lena sammanstrålat till mammalunch. Lite manfall / kvinnofall blev det p.g.a tandsprickning, sjuka barn och jobb så det blev en liten men tapper skala. Blev jättegod ost &broccolipaj med spännande sallad med massa konstiga blad i ;-)
E & A, medföljande bihang till liten syster var väldigt fundersamma och nyfikna på dessa knasiga gröna löv.



Jag har världens finaste lillasyster!

Hemma igen blev det ett barn fattigare då stora S stannade hos en kompis. Vi tjejer gräddade gröna plättar!
Smeten såg sjuk ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0