Dagen idag


Nu får vi se hur det här går....
Premiär med det "lättarbetade" Picasa. Hmm, kanske för andra, inte för mig (ännu) så ni som läser får vara försökskaniner. Kom gärna med synpunkter och tips! Hade tänkt ha bilder från idag längst ner men jag började nog i fel ordning när jag gjorde inlägget...
Lärdom nummer 1 : Skriv texten först ;)

Hur som haver...9/3 2010

Vi vaknade till sol över Uppsala och med -2 ute = skönt väder! Solen steg över hustaken och vi pallrade oss iväg till BMC - inte alltför försenade - och lite jobb med uppsatsen.

När vi var klara där tog vi en prommis mot stan och fotade lite. Nu måste jag ju bli bättre på att använda kameran ofta så jag har nåt att uppdatera med. Tycker själv att det är trist att läsa bloggar utan bild så då kan jag ju inte vara sämre själv!

Efter lite fönstershoppande svängde vi förbi Åsa på jobbet och bara så där - tjillevipp! så hade vi en middagsinbjudan för i morgon kväll :)

Hemma till kaoset så började vi med lite käk, potatis/morotspure´är smaskens men så värst fint bordskick har hon inte än lilla S
men det är smällar man får ta. Räknar kallt med att det blir bättre med åren!

Nu ska vi vila lite, lilla S behöver sova för just nu är hon en surfröken.

Jag ska försöka jobba lite med uppsatsen och sysselsätta mig för att inte längta så mycket efter älsklingen som jobbar ikväll.

Ha en bra kväll alla! ♥



Kommentarer
Postat av: Martina

Bra om alla bilder är klickbara så att man kan se dem i större format. Collaget ser man knappt nåt av, men den ensamma bilden på Stina är klickbar. Å jösses vad söt mosters mini är.



Kul att du bloggar förresten.



kram

2011-03-09 @ 17:06:12
Postat av: Sara

Shit du har ju klämm på detta redan :)

roligt att läsa!

2011-03-09 @ 19:56:24
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0