tävling och förtydligande


Hos Anna kan man tävla om ett lyxigt solpuder. Jag är självklart med för solbränd är ju något jag aldrig kan anklagas för att vara ;-)




Sen, angående den där varma kladdkakan i handväskan...

den kvällen när jag skulle iväg och jobba så hade stora S bakat en kladdkaka han skulle glufsa i sig medans jag var borta. Och eftersom den preciiiiis var klar innan jag skulle åka så vara jag ju TVUNGEN att sno med mig en bit...eller ja, det blev nog två bitar beroende på hur noga man räknar...

Och just kommen ur ugnen så hade jag således varm kladdkaka i handväskan.

Krångligare än så var det inte! :-)

(och den var FANTASTISKT god på småtimmarna)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Maja

tisha - Tshirt.

väldigt amerikaniserad förkortning a la stora moster som ju huserar där borta :)



Nu drar vi på semester! gaaalen packning o fjärliar i magen, precis som det ska vara!



Ha det toppen! så hörs vi!

2011-06-25 @ 12:10:16
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0