Innan klockan var 12 hade jag hunnit tappa...

Innan klockan var 12 hade jag hunnit tappa bort en snuttefilt, köpa ett solskydd till bilstolen, kolla trappgrind på 3 ställen, äta en glass och hitta snuttefilten. Konstaterar krasst att det tydligen är bra att kliva upp i ottan (eller nja, 8.45, räknas det?) Nu roar vi oss med tvättstugan och förberedelser inför farmor och farfar och faster M's ankomst sen ikväll. Och min och E's uppsats blev kl. 14.01 idag HELT godkänd. Så ikväll tänker jag fira det med ett glas gott vin på balkongen. Bara så ni vet. :-)


Kommentarer
Postat av: Martina (lillasyster alltså)

Grattis igen! Hälsa svärisar & svägerska!



V har varit pigg ikväll. Skönt eftersom gårdagsnatten var hemsk. Han somnade vid 05:30 imorse, typ samtidigt som jag klev upp efter en natt på soffan. A's vattkoppor verkar inte vätskas alls - vore skönt om hon klarar sig utan alltför mycket besvär.



kram

2011-06-13 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0