Idag har vi varit på ÖF och här serveras s...

img_2287 (MMS)

Idag har vi varit på ÖF och här serveras snart välling till trött nybadad gullunge. Hon ryms inte längre i sin lilla badbalja så idag tog vi ett bad i badkaret tillsammans. Hela 45 min satt vi och plaskade och skrattade åt skummet.  Urmysigt!! Räknar kallt med att det blir en tidig kväll, hon har sovit 20+45 min idag. Men jag har hunnit avfrosta frysen och plantera om pelargonerna inför vintern. Siktar på att städa undan efter mig i morgon. Kanske. Vi ska ju hinna luncha och snacka goja med Matilda och Alice och sen ska jag ladda för nattjobb. Nu kvällsmys med minsta gullungen. Älsklingen är ute och cyklar för att koppla av hjärnan efter tentapluggande. Han har  suttit timme efter timme sjukt diciplinerad! Ang. diciplin och karaktär så vann han vadet. Jag vek mig för 2 kanelbullar utan giltig orsak idag. Men det var det fan värt!! Så, GRATTIS Älskling!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis till prestationen (11 dagar är faktiskt grymt bra!) Tänkte följa ditt exempel och startade storstilat igår morse men vek mig redan efter 36 timmar när sockersuget slog till som en tung höger i (den välstoppade) maggropen...



Ha det!

/Kusin Fredrik

2011-08-24 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0