Valborg 2010

verkar bli en stillsam kylslagen historia.

Vi kom hem i natt efter påskfirande i norr, 191 mil blev körda och vi fick ett nytt "spännande" skrammel i bakvagnen på köpet. Förhoppningsvis hänger det ihop med redan utslitna bromsar, vi får väl se. Är i alla fall glad över att vi kom oss hem utan haveri längs vägen, vilket var ett mardrömsscenario.
Väl hemma uttäckte jag att mina husnycklar inte längre sitter på knippan??? Har ingen aning om när eller var de bstämt sig för att avvika från min omsorg så jag hoppas på att "allt som inte är stulet kommer tillbaka".

Underbart att vakna i sin egen säng, men resten av dagen har väl i ärlighetens namn varit så där. Alla har varit slitna och trötta vilket har bidragit till lite sura miner, onödigt tjafs och gnäll. Bara att bryta ihop och ta nya tag.

Älsklingen sitter hemma och pluggar och jag och barnen tog oss till slut iväg till Åsa för lite grillning. Känns dock som om det kommer att bli en relativt tidig kväll. Och ett dygns sömn skulle inte föraktas.

Majbrasa skiter vi i.

Snart mat - götta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0